Το πρώτο φυσικό κατάστημα της Insurancemarket είναι γεγονός και ήρθε για να αλλάξει για πάντα την εμπειρία της ασφάλισης. Το πρώτο κατάστημα της Νο 1 ιστοσελίδας σύγκρισης και μεσιτείας ασφαλιστικών υπηρεσιών, άνοιξε τις πόρτες του στο κέντρο της Αθήνας και συγκεκριμένα στο Σύνταγμα. Ο νέος μεγάλος στόχος της Insurancemarket είναι η ανάπτυξη ενός δικτύου φυσικών καταστημάτων μέσω franchising.
Τα phygital concept stores της Insurancemarket εισάγουν στην ελληνική αγορά έναν νέο τύπο εξειδικευμένου, καινοτόμου και διαφοροποιημένου καταστήματος χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, το οποίο θα αποτελέσει σημείο αναφοράς για τον σύγχρονο άνθρωπο της πόλης που αναζητά ολοκληρωμένες λύσεις.
Στο συγκεκριμένο κατάστημα οι καταναλωτές θα μπορούν ενημερωθούν για όλα τα ασφαλιστικά προϊόντα, συγκρίνοντας περισσότερες από είκοσι ασφαλιστικές εταιρείες και όχι μόνο. Το μοναδικό στο είδος του one stop shop της insurancemarket.gr δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες του να αγοράσουν ή να ανανεώσουν την ασφάλεια αυτοκινήτου, κατοικίας, σκάφους ή ακόμα και υγείας μέσα σε μόλις δύο λεπτά, να βρουν το πιο συμφέρον πρόγραμμα ενέργειας, για να μειώσουν άμεσα τα πάγια έξοδά τους, όπως και το τραπεζικό προϊόν που επιθυμούν.
Γνωρίζετε την insurancemarket.gr;
Η Insurancemarket είναι ευρύτερα γνωστή ως το success story τριών Ελλήνων με μότο το τρίπτυχο «Συγκρίνω, Επιλέγω, Κερδίζω». Πιο συγκεκριμένα, ο Σωτήρης Παπαντωνόπουλος, ο Μανώλης Μαρσέλλος και ο Φώτης Ζάντζας δημιούργησαν το 2011 την ιστοσελίδα σύγκρισης και μεσιτείας insurancemarket.gr.
Ουσιαστικά, η ομάδα της Insurancemarket υλοποίησε την ψηφιοποίηση της ασφαλιστικής αγοράς με στόχο να προσφέρει στον σύγχρονο καταναλωτή value for money υπηρεσίες μέσω της αντικειμενικής σύγκρισης των προσφερόμενων προγραμμάτων.
Βέβαια, η μεγάλη καινοτομία που άλλαξε και διαμόρφωσε την ασφαλιστική αγορά ήταν η δυνατότητα που προσέφερε η Insurancemarket στον καταναλωτή να ασφαλιστεί χωρίς δικαιολογητικά μέσα σε μόλις 5 λεπτά και να λάβει το ασφαλιστήριο στο email του σε πραγματικό χρόνο.
Το συγκεκριμένο online marketplace έχει πάρα πολλούς κλάδους εφαρμογής. Πέραν της ασφαλιστικής αγοράς, επεκτείνεται και σε άλλες αγορές, όπως αυτή της ενέργειας και των χρηματοοικονομικών προϊόντων, τομείς στους οποίους έχει αναπτυχθεί ήδη η εταιρεία.
Τι εξυπηρετεί το φυσικό κατάστημα;
H omnichannel customer experience, δηλαδή η προσέγγιση και εξυπηρέτηση του πελάτη μέσα από διαφορετικά κανάλια και μέσα αποτελεί το μέλλον της αγοράς παγκοσμίως και ο τομέας στον οποίο επενδύουν όλοι οι leader της αγοράς, αυτή τη στιγμή. Επιπλέον, η δημιουργία ενός phygital χώρου, που συνδυάζει την εμπειρία του φυσικού καταστήματος με τις νέες εφαρμογές της ψηφιακής τεχνολογίας, είναι μία ιδέα που κερδίζει έδαφος διεθνώς καθώς οι καταναλωτές θέλουν να έχουν στη διάθεσή τους όλες τις επιλογές εξυπηρέτησης των αναγκών τους.
Τελευταία Σχόλια