Η insurancemarket.gr και τα phygital concept stores της, τα οποία αναπτύσσονται με τη μέθοδο του franchising, απευθύνονται σε μία τεράστια αγορά και τον νέο τύπο καταναλωτή, που αναδύεται στην μετά την πανδημία εποχή και αναζητά γρήγορες ψηφιακές λύσεις και value for money προϊόντα και υπηρεσίες για τις ανάγκες του.
Τα περιθώρια ανάπτυξης, που παρουσιάζει η ελληνική αγορά για τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της online ασφάλισης, όπως η πλατφόρμα της insurancemarket.gr και τα franchise phygital concept stores της, είναι πραγματικά εντυπωσιακές.
Αυτή τη στιγμή, το market share όλων όσων δραστηριοποιούνται στην online ασφάλιση αγγίζει μόλις το 10%. Απομένει λοιπόν ένα 90% το οποίο αποτελεί ευκαιρία για τον κλάδο. Αξίζει να σημειωθεί ότι το αντίστοιχο market share της online ασφάλισης στην Αγγλία διαμορφώνεται στο 80% και στη Γερμανία και την Ολλανδία στο 60%.
Αντίστοιχη δυναμική ανάπτυξης παρουσιάζει και ο δεύτερος πυλώνας κερδοφορίας της insurancemarket.gr, που δεν είναι άλλος από τα προγράμματα παροχής ενέργειας. Καθώς ο ανταγωνισμός μεγαλώνει στον συγκεκριμένο κλάδο τα τελευταία χρόνια, δημιουργώντας ευκαιρίες εξοικονόμησης χρημάτων για κάθε νοικοκυριό, ένας όλο και αυξανόμενος αριθμός καταναλωτών θα αναζητά νέα και οικονομικότερα προγράμματα.
Ο τρίτος πυλώνας κερδοφορίας των franchise phygital concept stores της insurancemarket.gr είναι η σύγκριση και πώληση χρηματοοικονομικών προϊόντων, δηλαδή καταναλωτικών δανείων, πιστωτικών καρτών, loyalty προγραμμάτων, αποταμιευτικών προγραμμάτων, κ.λπ. Στη μετά την πανδημία εποχή αυτή η κατηγορία προϊόντων αναμένεται να γνωρίσει εξαιρετική άνθιση.
Άλλωστε, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η κρίση θα δημιουργήσει ευκαιρίες για τις εταιρείες που προσφέρουν καλό προϊόν και ψηφιακές λύσεις…
Τελευταία Σχόλια